Retourbeleid

RETOURBELEID

ANNULERING

U heeft de mogelijkheid om uw laatste aankoop binnen 15 minuten na het plaatsen van uw bestelling te annuleren door contact op te nemen via de chatfunctie onderaan elke pagina of door een e-mail te sturen naar info@TrendModa.nl. Helaas is annulering niet meer mogelijk nadat deze 15 minuten zijn verstreken. Zodra deze periode voorbij is, wordt uw bestelling doorgezet en klaargemaakt voor verzending.

Indien u na 15 minuten wenst te annuleren, dient u de retourprocedure te volgen.

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER ARTIKELEN RETOURNEREN

Retourneren van artikelen voor al onze klanten gelden retourverzendkosten, die kunnen variëren.

Voor een succesvolle retournering dienen alle artikelen binnen 30 dagen na ontvangst te worden aangemeld bij onze klantenservice. Indien dit niet tijdig wordt gedaan, zijn wij helaas niet in staat om de retournering te verwerken.

Zodra we de goederen ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5-7 werkdagen terugbetaald.

Zie het kopje 'Retourneren' onderaan deze pagina voor meer informatie.

Let op: Ons bedrijfsadres is geen retouradres. Retourzendingen naar dit adres zijn ongeldig en komen niet in aanmerking voor terugbetaling. Gebruik het juiste retouradres dat u kunt vinden in onze retourinstructies of neem contact op met de klantenservice.

 

DEFECT ARTIKEL

Indien u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice en voorzie hen van de volgende informatie:

  • Uw bestelnummer
  • Het beschadigde artikel
  • Een beschrijving van het defect
  • Fotobewijs van het defect

Indien uw pakket bij levering beschadigd is, maak dan een foto en stuur deze direct naar onze klantenservice.

Claims voor beschadigde pakketten dienen binnen 7 dagen na de leveringsdatum te worden ingediend. Zonder bewijs van schade van een medewerker van het supportteam kunnen we geen terugbetaling, krediet of vervanging verlenen.

VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN

In het onwaarschijnlijke geval dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact op met ons ondersteuningsteam en verstrek de volgende informatie:

  • Uw ordernummer
  • De naam van het artikel dat u had moeten ontvangen
  • De naam van het ontvangen artikel
  • Een foto van het ontvangen artikel

RUILEN

Het spijt ons, maar we ondersteunen momenteel geen directe productruil. Indien u een ander artikel wenst, adviseren wij u om het product eerst te retourneren en vervolgens het juiste artikel opnieuw te bestellen. 

AFHAALPUNT EN GEWEIGERDE BESTELLINGEN

Indien een artikel naar een afhaalpunt wordt verzonden en u haalt het niet binnen de afgesproken termijn op, beschouwen we dit als een weigering van de bestelling.

Voor geweigerde pakketten gelden retourkosten, waaronder de kosten van de retourzending en de verwerking van de item(s) van uw bestelling. De kosten voor de herbevoorrading zijn € 12 per bestelling, plus de verzendkosten van PostNL in Nederland of BPost in België van € 7,95.

Voor defecte producten Indien het product onjuist is, beschadigd is door de vervoerder of op een andere manier defect is, zijn er geen kosten voor de retourzending.

RETOURVOORWAARDEN EN RICHTLIJNEN

  • Alle geretourneerde artikelen moeten in de originele plastic verpakking zitten.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van terugzending.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde goederen goed verpakt zijn, zodat ze tijdens het vervoer niet beschadigd raken.
  • Zorg ervoor dat alle retourzendingen via een traceerbare, verzekerde dienst worden verzonden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor goederen die tijdens het vervoer beschadigd of verloren raken.
  • Ons bedrijfsadres is geen retouradres. Retourzendingen naar dit adres zijn ongeldig en komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
  • Voor een succesvolle retournering dienen alle artikelen binnen 30 dagen na ontvangst te worden aangemeld bij onze klantenservice. Indien dit niet tijdig wordt gedaan, zijn wij helaas niet in staat om de retournering te verwerken.


Als u na contact met ons ervoor kiest het pakket te retourneren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw bankrekening wordt bijgeschreven.

RETOURNEREN

Indien de klant het product wil retourneren vanwege verkeerde aankoop, maatproblemen of gewijzigde voorkeur, zijn de werkelijke retourverzendkosten voor rekening van de klant. 

Download hier de retourformulier

  • Gelieve te allen tijde aandacht te besteden aan onze retourvoorwaarden en richtlijnen, welke te vinden zijn op deze pagina. Mochten deze niet correct worden gevolgd, dan behouden wij het recht om de retourzending niet te accepteren.

Voor vragen over retourzendingen kunt u contact met ons opnemen, stuur een e-mail naar info@TrendModa.nl.